Czym kierować się podczas kupowania ubrań?
Kompletując lub uzupełniając swoją garderobę często kierujemy się aktualnie panującą modą. Jeśli chodzi o kolory to nie ma z tym większego problemu, jednak nieco gorzej bywa z fasonem ? w końcu nie każda sylwetka będzie dobrze wyglądała w spodniach rurkach, albo w rozkloszowanej spódnicy.
Jeśli więc chcesz wyglądać dobrze, zwracaj uwagę przede wszystkim na fason wybranej przez Ciebie odzieży. Odpowiedni krój potrafi ukryć niedoskonałości sylwetki i zgrabnie podkreśli wszystkie jej atuty. Jeśli jednak zależy nam na podążaniu za najnowszymi trendami, możemy wprowadzić je do stroju np. za pomocą dodatków, a także kolorów. Z pewnością będzie to bardziej korzystne rozwiązanie.
Moda zrównoważona w Wikipedii
Zrównoważona moda stanowi część szerszego trendu zrównoważonego designu, gdzie towar jest projektowany i wytwarzany z uwzględnieniem jego całkowitego możliwego wpływu na środowisko i społeczeństwo, w tym tzw. śladu węglowego. W maju 2007 roku magazyn Vogue uznał, że zrównoważona moda wydaje się nie być trendem krótkoterminowym, ale takim który może przetrwać wiele sezonów1. Do tej pory environmentalizm w modzie przejawiał się poprzez przekazywanie części dochodów ze sprzedaży produktu na cele charytatywne, teraz natomiast projektanci mody ponownie wdrażają eko-świadome metody u źródła, poprzez stosowanie przyjaznych środowisku materiałów i odpowiedzialnych społecznie metod produkcji.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zrównoważona_moda
Regularne podążanie za trendami
Wiele sklepów, które w swoim asortymencie zawierają przede wszystkim odzież damską, proponuje kobietom specjalne zniżki za uczestnictwo w programach dla stałych klientów danego sklepu. To sprawia, że faktycznie odzież kupowana przez stałych klientów jest tańsza, ale z drugiej strony są oni często bombardowani wieloma wiadomościami odnośnie nowych kolekcji, zwłaszcza drogą elektroniczną.
Pomimo to, moda damska jest niezwykle istotna dla wielu kobiet i są one wręcz uzależnione od regularnego podążania za trendami, wobec czego takie programy lojalnościowe są dla nich naprawdę korzystne. Nic więc dziwnego, że tego rodzaju rozwiązania możemy spotkać obecnie w niemal każdym sklepie odzieżowym należącym do ogólnoświatowej marki.